سعيد انحراف

سعيد انحراف
خالص الحب و التقدير للشعب الكبير

الأحد، 9 مارس 2008

مدخل

مدخل

سعيد انحراف و شوقش هما شخص واحد، و لكن لضرورة احياء القصيدة من مطالعها العجيبة، قررت عمل فكرة تقمس الشخصية في ثيابها الاليكترونية
فمنها ان الشخصية تكون حية ترزق، في الاذهان اعني يا ذائق المعاني
و منها انها تكون مكانا لتنظيم الردود، فلا جدال ان النظام سر الوجود
فيا ايها القاريء في بلد المقاريء.. لا تنس ان هذه القصص و الاراجيز هي صفوة ما عندنا من التهييس، فلا تخلط بين الكاتب و الاتوبيس فهذا يكتب ليمتع بالقلم و المداس، و ذاك يمشي ليوصل الناس ، و كل طريق مزدحم فهذا زحامه الفكر، و ذاك زحامه البازلاء

هناك 3 تعليقات:

GOLDEN B0Y يقول...

اول تعليق يا اسطى سعيد معلشى بئه دى محنتك بس بحب اقولك ان مدونتك جميله وانا اصلا بحب اسمعلك مواضيعك لانك دماغك عاليه اوى
بس سورى
انا مره اخت موضوع من عندك اخته عندى على المدونه اوك
انا عارف انى حرامى بس
اعمل ايه عجبنى وربنا
خلينا على تواصل
ROONEY
مش عايزك تستغرب من الكلمه دى لانك هاتشوفها كتير فى اى تعليق (رونى ) اوك ده شهرتى مع السلامه يا باشا

غير معرف يقول...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Teclado e Mouse, I hope you enjoy. The address is http://mouse-e-teclado.blogspot.com. A hug.

سعيد انحراف يقول...

شكرا روني المصري انا سعيد انك بتحتفي بينا في مدونتك

و موس او توكلادو بركوا انا مش لاقي مدونتك